Locatie & Huisreglementen

Locatie

Deze unieke evenementenlocatie in Utrecht bestaat uit vier studio’s met een totale oppervlakte van 2.200 m². Zij organiseren hier wekelijks evenementen voor 75 tot 4.000 personen. Om al deze bezoekers te verzekeren van parkeergelegenheid, beschikken zij over een grote voor 1.200 auto’s. Uitstekend gelegen direct langs de A12, op 5 km. afstand van Utrecht. Ook aan de bezoekers die gebruik maken van het openbaar vervoer is gedacht: station Bunnik ligt op 5 minuten afstand met een taxi.


Bereikaarheid

Studio A12 bevindt zich direct aan de snelweg A12 (afslag Bunnik) op een vrij liggend terrein. U rijdt het terrein van Kassing de Raaphof op, vervolgens ziet u de borden en het ruime parkeerterrein van Studio A12.

Adres:
Studio A12
Schoudermantel 52
3981 AH Bunnik

Route vanuit Amsterdam (A2,A12, A27):
u neemt de snelweg A12/E35 richting Arnhem. Op de A12 neemt u afslag 19 Bunnik. Onderaan de afslag bij de stoplichten rechtsaf. LET OP: Studio A12 bevindt zich direct rechts naast de afrit. Na de afrit direct rechtsaf de Parallelweg op. Na een paar meter linksaf het terrein van Kassing de Raaphof op. Op het terrein doorrijden naar achteren, de borden Studio A12 volgen.

Route vanuit Arnhem (A12):
u neemt de snelweg A12/E35 richting Utrecht. Op de A12 neemt u de afslag 19 Bunnik. Onderaan de afslag bij de stoplichten gaat u meteen rechtsaf. Doorrijden tot aan de stoplichten onder het viaduct. LET OP: bij de stoplichten na 10 meter meteen de eerste weg rechts de Parallelweg op. Na een paar meter linksaf het terrein van Kassing de Raaphof op.

Openbaar vervoer:
De locatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Vanuit Utrecht CS kunt u met de trein naar station Bunnik. Vanaf hier bent u lopend in vijftien minuten op de locatie. Vanaf Utrecht CS kunt u gebruik maken van de bus richting Wijk bij Duurstede. u stapt uit bij de halte ‘Singel’ te Odijk en loopt vervolgens in 8 minuten naar de locatie.

 

Huisreglementen & nuttige informatie

Aanvang 12.00 uur t/m 24.00 uur, de zaal opent om 11.00 uur.

Op het evenement zullen voldoende zitplaatsen beschikbaar zijn, deze bevinden zich rond de dansvloer met goed uitzicht op het podium.

Tijdens dit evenement is het niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen, hier kan op worden gecontroleerd d.m.v. tassencontrole.

Consumpties kunt u kopen met munten, deze zijn op het evenement te verkrijgen bij de muntenkassa. Munten worden aan het eind van het evenement niet terug genomen.

Parkeren kan op het evenementen terrein, deze word de gehele dag bewaakt. De kosten voor het parkeren zijn €2,00 voor de hele dag, betaling het liefst gepast bij de ingang van het terrein.

Voor uw waardevolle spullen zijn er lockers beschikbaar, deze kosten eenmalig €2,00 en u kunt er de gehele dag gebruik van maken.

Voor de minder valide personen zijn er faciliteiten aanwezig waaronder toiletten zonder drempels.

Uit veiligheidsoverwegingen zijn wapens en drugs verboden. Hier kan bij twijfel op worden gecontroleerd, u dient u uw medewerking te verlenen.

De organisatie is te herkennen aan de shirts met opdruk van het evenement, als u vragen heeft kunt u ze aanspreken.

Problemen kennen wij niet, alleen uitdagingen en voor elke uitdaging is een oplossing.

Tickets zijn alleen online verkrijgbaar. Wij als organisatie hebben gekozen om geen deurverkoop te doen. De E-Tickets zullen gescand worden bij de ingang en wij doen ons best voor een vlotte doorgang.

Op het evenement word de gehele dag foto’s gemaakt door onze fotograaf. Indien u niet wil worden gefotografeerd kunt u dit bekend maken aan de fotograaf of een medewerker van het evenement. Binnen een week na het evenement zullen de foto’s gepubliceerd worden op onze website.

Roken en het meenemen van huisdieren is in het hele gebouw niet toegestaan.